0 oy
267 göst.
3 Ocak 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1 puan) sordu
Merhaba kizlar. Ben 2 ciye hamileyim. Subatda dogum olucak insaAllah. Ilk dogumda oturak sinir agrilarim kaldi. 40 gun yuruyemedim.bicak Belime batiyordu sanki. Ciglik atiyordum. Hamileligim 8 ci ayinda baslamisdi ama ilacla gecti. Ordek yuruyusu yurudum dogurana kadar. Simdiki hamileligimdeyse vajinal bolgede bicak saplanmasi oluyor aniden. Elektrik carpiyor sanki. Tum gun oluyor. Dogumdan sonra ilkindeki gibi agrilar kalir mi? Cok korkuyorum. Ama bu hamileligimde belimdeki agrilar hafif. 8 ci ayindayim ama yok o agrilar o kadar da. Lutfen yardim edin. Bebek asiri kilolu dediler. 6 ayinda 2 kiloydu. Simdi bilmiyorum. Kizimi da 4200 dogurdum. Meyersem sezeryan olmaliymisim. Lutfen yardimci olun. Dogum yapa bilirmiyum? Yoksa sezeryan mi olayim. Agrim kalici olur mu?

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 281 göst.
0 oy
2 cevap 258 göst.
16 Ocak 2023 Doğum kategorisinde Krdlngns (385 puan) sordu
0 oy
1 cevap 261 göst.
0 oy
3 cevap 361 göst.
26 Aralık 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Zeyneb21 (1 puan) sordu

1,512,676 soru

24,672,177 cevap

367,322 kullanıcı

...