0 oy
499 göst.
2 Ocak 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (650 puan) sordu
Kizlar ben 21 kasmda adet oldm bidha olmadim sizce ben kac aylk hamileym yada kac haftlk simdiden tesekurler
Gebelik haftası Yok
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetleyecek şekilde olmalıdır

1 cevap

0 oy
2 Ocak 2021 (1,206 puan) cevapladı
Hamile olduğun belli mi ki
2 Ocak 2021 (650 puan) yorumladı
Teste iki cizgi cikti ama silk.cizgi cikti sali hastaneye gidicem
2 Ocak 2021 (14 puan) yorumladı
Silik olsa da gebelik var idrara yeni geçtiği için hormon o yüzden silik çıkıyor haftayı öğrenmek için internette hesaplama var ordan bakabilirsin.
2 Ocak 2021 (352 puan) yorumladı
6 haftalık görünüyor
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 452 göst.
0 oy
9 cevap 660 göst.

1,512,150 soru

24,665,536 cevap

366,953 kullanıcı

...