0 oy
366 göst.
1 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (53 puan) sordu
18 haftalık idrar yollarında enfeksiyondan dolayı toz ilac verdiler kullandım iki gün geçti üzerinde karnımda sancı var sizce bi sorun varmıdır 
Gebelik haftası 18

1 cevap

0 oy
1 Ocak 2021 (488 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Enfeksiyon geçmemiş olabilir canım ya da rahim genişlemesinden de ağrın devam ederse acile giserdin. Daha çok yeni hamileliğin enfeksiyonu gidermeleri lazım iyi değil
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 273 göst.
0 oy
1 cevap 168 göst.
17 Nisan 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Fatmayusuf. (16 puan) sordu
0 oy
3 cevap 311 göst.
7 Nisan 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Abcd1234 (28 puan) sordu
0 oy
3 cevap 292 göst.

1,512,393 soru

24,668,556 cevap

367,129 kullanıcı

...