0 oy
370 göst.
22 Eylül 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (541 puan) sordu

15+2 günlük gebeyim sağ göğüs ucum kahverengi uc kısmı hafif şişmiş sola bakıyorum solda bişey yok korkuyorum kizlar neden olur bide geçen hafta meme usg yaptırmıştım temiz çıkmıştı şimdi bunu farkedince genede ister istemez tedirgin oldum yardimci olur musunuz

Gebelik haftası 15+2

1 cevap

0 oy
22 Eylül 2018 (142 puan) cevapladı

bence tedirgin olucak bisey yok canım şuan göğüslerin kendini hazırlıyor doğumdan sonrası için ağrı kaşıntı şişlik süt gelmesi normaldir ama dayanılıcak gibi degilse ağrın o zaman bi doktora git derim ben

-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 555 göst.
24 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Melikeee (541 puan) sordu
0 oy
2 cevap 570 göst.
11 Eylül 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Melikeee (541 puan) sordu
0 oy
1 cevap 404 göst.
1 Eylül 2018 Doğum kategorisinde Gunduz aras (2 puan) sordu
0 oy
1 cevap 511 göst.

1,512,352 soru

24,668,109 cevap

367,110 kullanıcı

...