0 oy
396 göst.
30 Aralık 2020 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (25 puan) sordu
İlk 3 ay folık asitten sonra başlanan ilaçlar nelerdir 14 +3 olduk ama hala başka bir ilaca başlamadık yarın doktora gideceğim bi sıkıntı olur mu kızlar vitaminlere geç başlamanın yani

4 Cevap

0 oy
30 Aralık 2020 (812 puan) cevapladı
12 haftaya kadar folik asit, sonrasında demir ilacı alıyorum, 
-Reklam-
0 oy
30 Aralık 2020 (1,486 puan) cevapladı
13+5 den sonra başladık bizde yenilere. Multivitamin ve demir ilacı var. D vitamini de var ama doktor Multivitaminin içinde var simdilik onu kullanma dedi hem midem bulanıyor hâlâ bulandirabilir dedi.
0 oy
30 Aralık 2020 (485 puan) cevapladı
Bende 12.haftada folik asit bitti 16.haftadayım halen kullanmıyorum bisey , yazmadı doktor bisey
0 oy
30 Aralık 2020 (4,684 puan) cevapladı
Olmaz ben 17.haftada başladım çok elzem değil ki, kan tahlili ne göre kan ilacına başlar kontrole gittiğinde

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 627 göst.
4 Ocak 2022 Tüp Bebek kategorisinde aslan_nur (128 puan) sordu
0 oy
4 cevap 486 göst.
0 oy
1 cevap 258 göst.
10 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde Leylaumut14 (32 puan) sordu
0 oy
9 cevap 646 göst.

1,512,371 soru

24,668,311 cevap

367,118 kullanıcı

...