Soğanı normalde sadece yemeklerde yapardım ama 20. haftadandan sonra sürekli soğan yeme isteği vardı ve yedim hatta fırına bile sürüp harika oluyodu 39. Haftam biticek hala soğan yiyorum hic de bisi olmadı çok şükür
1,512,781 soru
24,673,768 cevap
367,417 kullanıcı