Öncelikle geçmiş olsun. Belirtiler kişiden kişiye değişiyor, ben hamileligimin ilk haftalarında korona oldum hamile olduğumu bilmeden ilaç da kullandım ama şükür bir şey olmadı bebege 2 haftadan sonra şikayetlerim büyük ölçüde azalmıştı koku ve tat maalesef 1 ay sonra geldi doğum ısini de doktoruna danış canım en doğru cevabı o verir. Inşallah sağlıkla kucağına alirsin bebegini
1,512,395 soru
24,668,576 cevap
367,132 kullanıcı