Benimde akşamları oluyor o şekilde ama gaz ve şişkinlik mahvediyor beni.. 14+4 üm bende. Gaz yapıcı bisey yemesemde hep o şişkinlik gaz oluyor sinir oluyorum
1,512,371 soru
24,668,291 cevap
367,118 kullanıcı