0 oy
466 göst.
24 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (640 puan) sordu
Bilgisi olan 
Gebelik haftası 9+3

4 Cevap

0 oy
24 Aralık 2020 (488 puan) cevapladı
Hayır canım bir zararı olmaz neden olsun ki
24 Aralık 2020 (640 puan) yorumladı
Düşük yapar dediler ondan aklım karıştı ya
-Reklam-
0 oy
24 Aralık 2020 (493 puan) cevapladı
aksine faydalı tarcini cok abartmadan icebilirsin canim
0 oy
24 Aralık 2020 (763 puan) cevapladı
Bence icme cnm 6sene önce düşük yapcaktim kürtaj olmamak için tarçınlı süt iç demişlerdi etrafımdaki baya kişi kanamam çoğaldı sadece bebek düşmedi ama çoğaldı kanama kürtaj oldum amacım korkutmak değil ilk 3onerilmiyo fazlası canın istediyse çok az köy kokusu girer zaten 
0 oy
24 Aralık 2020 (3,588 puan) cevapladı
Ikiside hem anneye hem bebege faydalıdır kulaktan dolma seylere inanmayin süt protein kalsiyum kaynağı tarcın kan sekerini düzenler afiyet olsun

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 352 göst.
6 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nur2112 (303 puan) sordu
0 oy
11 cevap 1,630 göst.
0 oy
4 cevap 3,457 göst.
5 Aralık 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Binnur (115 puan) sordu
0 oy
2 cevap 530 göst.
29 Ekim 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde E_nur (58 puan) sordu

1,512,378 soru

24,668,388 cevap

367,122 kullanıcı

...