0 oy
356 göst.
24 Aralık 2020 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (1,604 puan) sordu
Merhaba annelerim özel hastaneden kredi kartı ile ödeme yapılıyor mu normalde nakit ile giderdim de acil gitmem lazım bilmiyorum oluyor mu
Gebelik haftası 23
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetleyecek şekilde olmalıdır

3 Cevap

0 oy
24 Aralık 2020 (80 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Oluyor canim yani benim gittigime hep kartla girdik biz
-Reklam-
0 oy
24 Aralık 2020 (890 puan) cevapladı
evet oluyo canm gidebilrsn tabi ki
24 Aralık 2020 (1,604 puan) yorumladı
Çok tsskr ederim kızlar
24 Aralık 2020 (890 puan) yorumladı
Rica ederiz canm :)
0 oy
24 Aralık 2020 (1,105 puan) cevapladı
Ben hep Kredi karti ile ödeme yapıyorum

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,564 soru

24,670,877 cevap

367,251 kullanıcı

...