0 oy
598 göst.
23 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (528 puan) sordu
sag ve sol tarafima hafif agri giriyo belimdede agri var ama suan covid hastasiyim 7. gunumdeym ondan kaynaklimi sanci oldugunu nasil anlarm 22 haftalk ikizlere gebeym 

1 cevap

0 oy
23 Aralık 2020 (53 puan) cevapladı
Geçmiş olsun öncelikle canım..inşallah hafif atlatırsın..doğum sancısı düzenli olur.belli düzenli aralıklarla gelir..gittikçe şiddeti artar ve dinlenmeklede geçmez..yaşadığın inşallah doğum sancısı değildir..
23 Aralık 2020 (528 puan) yorumladı
zatn ikiz oldugu icin hep tedirginim bide corona oldm kas agrilarm vardi insallah o yuzdndir
23 Aralık 2020 (53 puan) yorumladı
İnşallah kuzum.dikkat et kendine.dinlen..sağ salim kucağına almayı nasip etsin Allah'ım inşallah..
24 Aralık 2020 (528 puan) yorumladı
amin insaalah hepimize nasip etsn
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 484 göst.
17 Aralık 2018 Doğum kategorisinde Nzxdd (169 puan) sordu
0 oy
7 cevap 615 göst.
10 Nisan 2022 Doğum kategorisinde A-lya ! (631 puan) sordu
0 oy
3 cevap 499 göst.
13 Mart 2020 Doğum kategorisinde misafir sordu

1,512,674 soru

24,672,154 cevap

367,319 kullanıcı

...