0 oy
490 göst.
23 Aralık 2020 Doğum kategorisinde (1 puan) sordu
33 haftalik Hamileyim sancılarını Oluyor Kasık de ve bacakta sizce erken doğummu sezeryanliyim zaten.
Gebelik haftası 33

1 cevap

0 oy
23 Aralık 2020 (656 puan) cevapladı
Canım ben 34 haftalık doğum yaptım sancım bile olmadı sadece sol tarafıma hafif gelen bir ağrıyla gittim tedbir amaçlı 3 cm açılman War dedi acil doğum dedi o yüzden bunu kimse bilemez doktoruna danışmalısınız Rabbim yardımcın olsun
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,699 soru

24,672,683 cevap

367,353 kullanıcı

...