0 oy
369 göst.
19 Aralık 2020 Hamilelikte Testler kategorisinde (84 puan) sordu

8 gün önce hamilelik için ilk denememizi gerçekleştirdik. 7 gün sonra yani dün (Cuma) iki ayrı idrar testi yaptım ikiside olumsuz çıktı. Testten sonra Cuma gecesi hafif pembemsi lekelenmem olmuş ama hastalığıma daha 5 gün var ve asla reglm gününden şaşmaz. Testi haftaya tekrarlamalı mıyım, bu leke niçin oluştu acaba?

2 Cevap

0 oy
19 Aralık 2020 (1,934 puan) cevapladı
Taha çok erken ilişkiden en az 15 gün geçmesi lazım test yapmak icin
-Reklam-
0 oy
19 Aralık 2020 (1,580 puan) cevapladı
En az 14 gün geçmesi lazım ilişkiden tatlum

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,510 soru

24,670,106 cevap

367,209 kullanıcı

...