0 oy
596 göst.
18 Aralık 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (160 puan) sordu

Kızlar bende içiyodum o kadar pişman oldum ki.. Hamile olduğumu öğrenince hemen bıraktım hiç içmedim size tavsiyem hamilelikte sigara içmeyin bebeğinizi düşünün lütfen. Şuan okadar rahatım ki :) Ve 6 haftalık hamileyim<3

Gebelik haftası 6

1 cevap

0 oy
18 Aralık 2020 (1,895 puan) cevapladı
Bunun herkes farkında değilm i zaten 
18 Aralık 2020 (160 puan) yorumladı
Ama içenler var onun için dedim farkındayız zaten
18 Aralık 2020 (881 puan) yorumladı
Benm bir tanıdığım 9 Ay içti gerçekten farkında olmayan umursamayan o kadar çok insan var ki. Hayırlı olsn size de bu arada
18 Aralık 2020 (160 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 664 göst.
0 oy
29 cevap 4,573 göst.
0 oy
20 cevap 1,705 göst.
–1 oy
7 cevap 604 göst.

1,512,825 soru

24,674,406 cevap

367,449 kullanıcı

...