0 oy
612 göst.
17 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (565 puan) sordu
Herkese iyi aksamlar kiz bebek isim onerisi alabilir miyim bie türlü aklımıza net birşey gelmiyor gelenlerde icimize sinmiyor. Siz ne koymayi planlıyorsunuz 
Gebelik haftası 17+2
Kapatılma nedeni: İsim sorusu için sol menüden gebelik dışı bölüme sorunuz

2 Cevap

0 oy
17 Aralık 2020 (267 puan) cevapladı
Duru yada Asya düşünüyorum 

Arya,Aden,Zümra da begenip eşime begendiremediklerim :)) 
-Reklam-
0 oy
17 Aralık 2020 (630 puan) cevapladı
Buğlem ismini seviyorum ben 
17 Aralık 2020 (1,844 puan) yorumladı
Melodi
Doğa
Simay

1,512,202 soru

24,666,204 cevap

366,988 kullanıcı

...