Ben sabah gebelik testi yaptim genelde akşam üstü 4 de çıkıyordu ama çıkmadı akşama doğru e nabizdan baktım beta hcg değerim 45 den 0'a düşmüş olabilir mi yada sonuç çıkmadığı icon öyle gözüküyo olabilir mi
1,512,504 soru
24,670,047 cevap
367,206 kullanıcı