Bende de tam tersi durum var. Hatta az önce sordum. Sislik var mı sol tarafta ?
Normal artık bebek büyümüş geziyor toplanıyor artık solu sağı yok...ama genelde doğana kadar bir tarafa daha fazla toplanabilir benim ilk oğlum sağ tarafa daha çok toplanıyoruz bu da öyle
1,512,452 soru
24,669,317 cevap
367,168 kullanıcı