0 oy
390 göst.
16 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (488 puan) sordu

Hanımlar merhaba. 12 haftalıkken ikili tarama yapıldı doktor erkek gibi gözüküyor tam göremedim ama dedi. Free beta hcg de 50 üzerinde çıktı 60 çıktı. Bilgisi olan var mı bununla ilgili. 50 altındaysa erkek 50 üstündeyse kız diyorlar ama. Ultrason görüntüsü de buydu.

image


Gebelik haftası 14+1
Kapatılma nedeni: Sohbet bölümünden sorabilirsiniz anlayışınız için teşekkür ederim

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,325 soru

24,667,806 cevap

367,084 kullanıcı

...