0 oy
480 göst.
15 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (4 puan) sordu
27+1 olduk vajinamda baskı hissediyorum normalmi
Gebelik haftası 27+1

1 cevap

0 oy
15 Aralık 2020 (615 puan) cevapladı
Ah ahhhhh onu ben hep hissedyrmmmm:) hep asagıda sıpa
15 Aralık 2020 (4 puan) yorumladı
Benimki de aynı valla hep baskı var
15 Aralık 2020 (615 puan) yorumladı
Ama 30dan sonra biraz daha rahatladım bn suan 32 haftalgm gecen haftalara gore baskı daha az
15 Aralık 2020 (4 puan) yorumladı
Valla benimde azalır inşallah baya sıkıntı oluyor yürürken falan
15 Aralık 2020 (4 puan) yorumladı
Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,223 soru

24,666,428 cevap

367,008 kullanıcı

...