Selam kizlar ben normal dogum istiyorum.şimdi erken ama normal dogumun kolay kecmesini istiyorum.Ne yapmaliyim 39 haftama kadar dogura bilmek icin? Cok kalirsa bebeyin kilosuda cogalir ve normal doğum zor gecer. İlk gebeliyim cok korkuyorum
1,512,676 soru
24,672,180 cevap
367,322 kullanıcı