Olmaz mı valla bem 37+2 deyim, 33 den sonra falan baya bel ağrım oluyo, kasıklarıma baskı oluyor kalkmak bile zor sizin ki normal bence artık sona gelmişsiniz
Bende bu soruyu bekliyordum benimde çok sırt agrisi var sidetli mide baskısı nefesim kesilecek gibi oluyorum resmen ovagridan delirecem
1,512,781 soru
24,673,736 cevap
367,415 kullanıcı