0 oy
386 göst.
12 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (28 puan) sordu
Kızlar 38haftalık hamileyim belim çok ağrıyor neden acaba
Gebelik haftası 38+1

2 Cevap

0 oy
12 Aralık 2020 (673 puan) cevapladı

Abooo o bel ağrısı aman allahım dün gece sabaha kadar uyanip evin icinde tur attim agliyordum resmen okadarki sidetli agriyordu senin az kalmış doguma yaklasiyozyaklasiyoz ya ondan agriyo korkma normal rabbim hepimizi bir sancidan kurtarsin inşallah :)

-Reklam-
0 oy
12 Aralık 2020 (1,203 puan) cevapladı
Büyük  ihtimaller  vücut  doğuma  hazırlıyor  kendini son zamanlar RABBİM sağlıkla hayırla kucagimiza almayı nasip etsin inşallah yavrularımizi 

1,512,352 soru

24,668,137 cevap

367,111 kullanıcı

...