0 oy
394 göst.
8 Aralık 2020 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (2 puan) sordu
Sürekli gazoz içme kola içme vs. gibi şeyler duyuyorum. Bunun bebeğe doğrudan bir zararı var mı? Yoksa kiloya mı etki eder yalnızca? 
Gebelik haftası 5

1 cevap

0 oy
8 Aralık 2020 (113 puan) cevapladı
Evt cnm zararli.ben hic icmedim ama bikere yanimda tis diye buz gibi kolayi diklemislerdi bende biraz ictim.cunku sonrada sute geciyo diye icemiysn.bence bikereden bisey olmaz
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 721 göst.
11 Eylül 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde damlaaktas4682 (596 puan) sordu
0 oy
21 cevap 1,794 göst.
0 oy
4 cevap 571 göst.

1,512,451 soru

24,669,294 cevap

367,168 kullanıcı

...