Merhabalar herkese, benim göbeğim hala çok yukarıda ve sol kaburgama baskı yaptığından bazen çok canımı acıtıyor. Ne zaman biraz göbek aşağı iner (annelerimizin tabiriyle düşer) , doğum yaklaştı merak ediyorum düşmeden de doğum olabilir mi?
1,512,541 soru
24,670,593 cevap
367,234 kullanıcı