0 oy
470 göst.
8 Aralık 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (147 puan) sordu
Slm arkadslr bisey soracktm postum kapanabilir ama hep bayan oldugumuz icin soruyrm emriyrm 33 gun oldu dogum yapali acaba hangi dogum kontrol hapini kullanabilirim bebegede sutten gecmeyen
Kapatılma nedeni: Sol üst köşeden konu dışı sohbetten sorabilirsiniz

6 Cevap

0 oy
8 Aralık 2020 (1,586 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Saglik ocağına gidersen sna bilgi vereceklerdir ama eşinin korunmasi daha iyi olur bence ❤️
-Reklam-
+1 oy
8 Aralık 2020 (141 puan) cevapladı
Bence hiçbir doğum kontrol hapını icmemelisin eşin korunmalı canım 
0 oy
8 Aralık 2020 (211 puan) cevapladı
Kirkin çıkınca doktor seni yanina çağırıp bilgi vermesi gerek cnm korunma yöntemlerini felan
8 Aralık 2020 (147 puan) yorumladı
Doktoruma mi goruneyim bebegim kucuk diye birakamiyrm ki
8 Aralık 2020 (211 puan) yorumladı
Ben ilk doğumda bebekle gittim kırkım çıkınca sezeryan yerine bakti ve korunma yöntemleri anlatti
0 oy
8 Aralık 2020 (95 puan) cevapladı
Sağlık ocağı canım sağlık ovasıyla konuş bütün sorunun çözülür banada doğum yaparsan hemen ara 3. Günü gel  topuk kanı alıcam ve  korunma yöntemlerini konuşuruz dedi 
0 oy
8 Aralık 2020 (1,561 puan) cevapladı
Canım sen değil eşin korunmalı Bi de sağlık ocağına gittiğinde sana bilgi verirler sor 
0 oy
8 Aralık 2020 (1,283 puan) cevapladı
Emziren anneler için sağlık ocağı doğum kontrol hapı veriyor. Zaten emziren anneler sadece onu kullanabiliyor. Cerazette gibi bir şeydi ismi de.
8 Aralık 2020 (147 puan) yorumladı
Cok sagolun

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 228 göst.
0 oy
3 cevap 283 göst.
6 Eylül 2024 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Arcbktt (250 puan) sordu
0 oy
6 cevap 865 göst.
0 oy
5 cevap 586 göst.

1,512,658 soru

24,671,985 cevap

367,301 kullanıcı

...