0 oy
327 göst.
8 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (46 puan) sordu
38. Haftamdayım karın ağırsa ve ishal durumu var ne olabilir sizce ?

2 Cevap

0 oy
8 Aralık 2020 (78 puan) cevapladı
Kendini doğuma hazırlıyor vücudun canım normal bol bol sıvı tüket ayaklarını sıcak tut bir terleme durumu veya titreme yani üşüme hali olabilir normal 35.haftadayim bende aynıyım o kadar kötü oluyor ki insan ishalin geçse bilse karın ağrısı hafiften devam edebilir korkma
-Reklam-
0 oy
8 Aralık 2020 (1,005 puan) cevapladı
Karın ağrısı günde en az bir defa bende yaşıyorum ama ferplex kan ilacından dolayi diye düşünüyorum . Bazen ilaçlardan da olabiliyor 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...