Mrrhaba hanımlar yarın saat 10 20 de randevum var bebeğimin cinsiyetini öğreneceğim tabi gösterirse siz öğrendiniz mi
Daha ögrenmeye çok erken bence canm
Bende 13+3 um cuma günü gidicem bende daha öğrenemedim
1,512,150 soru
24,665,591 cevap
366,957 kullanıcı