0 oy
403 göst.
3 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
hayırlı günler hanımlar ben 8 haftalık hamileyim doktorum bu ilacı kullanmam gerektiğini söyledi kafam karıştı acaba bebeğe bi zararı olur mu bir de size sormak istedim bu ilacı kullanan var mı?
Gebelik haftası 8

2 Cevap

0 oy
3 Aralık 2020 (488 puan) cevapladı
Hangi ilacı canım ilacı paylaşmamışsın
-Reklam-
0 oy
3 Aralık 2020 (508 puan) cevapladı
Hangi ilaci ? Ilaci koymamisn cnim

İlgili sorular


1,512,328 soru

24,667,832 cevap

367,085 kullanıcı

...