35 haftalık hamileyim bu sabah lavaboya girdiğimde peçete kan gördüm normal mi?
Sancıların varmı yada kasıkta degisik agrın
Kan gelmesi nişan diyorlar dogum habercisi deniliyor ama herkeste dogum hemen olmuyor siz doktora gidin hemencecik
Doktorum hep der bir damla kan görsen hemen bana gel diye doktora gitmelisin
1,512,253 soru
24,666,839 cevap
367,043 kullanıcı