0 oy
624 göst.
22 Mayıs 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (8 puan) sordu

Kızlar 26 haftalık hamileyim ve ıslanıyorum sürekli altima kacirmisim gibi belkide oyle dir bilmiyorum zaten akintim asiri var ve bununla birlikte heo islaniyorum sizinti oluyo bende sizce bebegin suyumu yoksa idrarmi nasil anlarim doktora gitmeden

3 Cevap

0 oy
22 Mayıs 2018 (1,035 puan) cevapladı

idrarin canim 3 gebwligimdede yasadigim sikinti hatta gecenlerde uyurken cok af edersini oksurup kacirmisim komple yatak degisti butanilack bise yok

-Reklam-
0 oy
22 Mayıs 2018 (88 puan) cevapladı

Ben idrar yolu enfeksiyonu geçrdiğimde o oluyordu

0 oy
23 Mayıs 2018 Misafir cevapladı

Bende de akıntı cok olmuştu idrar tahlili ver derim benim idrarda mikrop olduğu için oluyormuş için rahatlar en azından 

24 Mayıs 2018 misafir yorumladı
Zaten cok iltihabim var 26 haftadir tedvai uygulaniyo azalsin diye

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 1,210 göst.
0 oy
3 cevap 536 göst.
0 oy
11 cevap 734 göst.

1,512,560 soru

24,670,825 cevap

367,250 kullanıcı

...