Kızlar acıyı, ekşiyi çok seviyorum limon yemeye bayılıyorum acıda yiyiyorum ama şimdi düşünüyorum bebeğime zararı olurmu doğduktan sonra reflü olma ihtimali varmı bilemedim sizlerde acı yiyiyor musunuz?
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı