0 oy
466 göst.
22 Kasım 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Merhaba gebelik haftası 33+1 karnımın üstünde aşırı sertlik var gerilme yapıyor olan var mı?
Gebelik haftası 33+1

3 Cevap

0 oy
22 Kasım 2020 (603 puan) cevapladı
33+3 üm bendede oluyo bebek kendini topluyo kasıliyo sonra yine normale dönüyo bence gayet normal.
22 Kasım 2020 (2 puan) yorumladı
Teşekkürler ilk gebeliğim hareketim kısıtlanıyor akşam saatlerinde daha fazla oluyor
-Reklam-
0 oy
22 Kasım 2020 (370 puan) cevapladı
Canım bende 33+2 deyim 2 gündür bende de var aynı sorun korkutuyor beni ama normaldir herhalde
22 Kasım 2020 (2 puan) yorumladı
Biraz çapraz duruyor zaten başı sağ kasıkta oda beni zorluyor
0 oy
22 Kasım 2020 (19 puan) cevapladı
Gebelik haftamiz ayni ben doktora soyledigim de gayet normal oldugunu soyledi bir de kemikleri sertlestigi icin oluyormus
22 Kasım 2020 (2 puan) yorumladı
Normalse güzel biraz korkmuştum tesekkurler

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 278 göst.
0 oy
1 cevap 177 göst.
21 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Havva (730 puan) sordu
0 oy
1 cevap 377 göst.
0 oy
3 cevap 460 göst.
31 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu

1,512,480 soru

24,669,717 cevap

367,192 kullanıcı

...