0 oy
325 göst.
21 Kasım 2020 Doğum kategorisinde (292 puan) sordu
Sabah uyandığımdan beri adet sancım var gelib giden 40 dakkada bir yarim saatda bir aynı şekilde gelip gidiyo esksisine göre biraz şiddetli ağrı hep daha hafif olurdu sizce doğum sancısımı? 
Gebelik haftası 39+5

1 cevap

0 oy
21 Kasım 2020 (1,258 puan) cevapladı
Dogum sancısı kesilmez sürekli olur karnın taş gbi olur belinden kasiklarnda biseyler kopuyormuş gbi olur
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 631 göst.
28 Ağustos 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Meralince (284 puan) sordu
0 oy
1 cevap 616 göst.
9 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ercan (285 puan) sordu
0 oy
0 cevap 178 göst.
0 oy
3 cevap 348 göst.

1,512,170 soru

24,665,847 cevap

366,972 kullanıcı

...