0 oy
434 göst.
19 Kasım 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (74 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar 13 haftalık hamileyim. Sanki bebek idrar torbamın üstüne basıyor gibi hissediyorum buda benim çok idrara çıkmama neden oluyor normalmidir sizce 
Gebelik haftası 13

3 Cevap

0 oy
19 Kasım 2020 (845 puan) cevapladı
Normal canım aynen öyle yapıyorlar. Mesaneye basıyolar :-)
-Reklam-
0 oy
19 Kasım 2020 (385 puan) cevapladı
Bende 9+5 haftaligim canim aynısı banda oluyor suyuda çok içiyoruz ya gayet normal
0 oy
19 Kasım 2020 (889 puan) cevapladı
aynen canım ilk başlarda aşağı mesaneye   baskı yapıyorlar sonra 1 2 ay  büyüdükçe üst kısma baskı yapıp mideni altüst ediyorlar  sonra son 3 ay tekrar alt kısma baskı yapıp mesanene işkence ediyorlar =)) napsın yavrucaklar kendilerine yer açıyorlar doğdukdan sonra da zaten başına baskı yapıp uyutmuyorlar =) 
19 Kasım 2020 (0 puan) yorumladı
Çok iyi yaa

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 318 göst.
0 oy
4 cevap 573 göst.
18 Kasım 2023 Doğum kategorisinde Simaayy (117 puan) sordu
0 oy
13 cevap 1,179 göst.
0 oy
1 cevap 333 göst.
28 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nazsultan (616 puan) sordu

1,512,768 soru

24,673,465 cevap

367,408 kullanıcı

...