Merhabalar, yarın 6+5 olacağım doktor randevum var. En son gittiğimde kesem görünüyordu ama bebek görünmüyordu. Yarın inşallah bebeği görür, kalp atışını da duyarım duâlarınızı eksik etmeyin arkadaşlar.. ❤️
1,512,233 soru
24,666,632 cevap
367,023 kullanıcı