0 oy
428 göst.
14 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (24 puan) sordu

40+1 olduk doktor lar suanlik bi sikinti yok diyor ama bebisim eskisi kadar hareket etmiyor cok cok hareketli tekmeleri oluyordu 3 gundur boykeyiz korkuyorum  bisey mi oluyir acaba diye benim gibi olan varmi yoksa normal mi bu durum 

3 Cevap

0 oy
15 Eylül 2018 (6 puan) cevapladı

Canim bende 39+6 normaldir yeri dar artik benimkide asagi dogru bastiriyo bi haftadir sadece korkulacak bisey yok 

-Reklam-
0 oy
15 Eylül 2018 (1,469 puan) cevapladı

Dogum yaklasinca hafeketleri azalir diyolar ondan olabilir

0 oy
15 Eylül 2018 (323 puan) cevapladı

Canım ben 39+4 teyim bebeğim iki gündür çok az hareket ediyor diye doktora gittim alttan muayrne oldum 2 cm açıklık vardı ultrasonda da baktı bebişin kafası doğum kanalı yerleşmişti bu yüzden hareketleri azalmış dedi doktorum doğumum bu gün yarın olur diyr bekliyoruz

15 Eylül 2018 (24 puan) yorumladı
AA hayirli doğumlar o zaman su aralar sadece hickiriklarini hissediyorum alistim cok hareketli olup bni uyutmamasina hareket etmeyince sarelle bitiriyorum resmen bi tik oynasın diye ve ayaga kalkarken vajinamin aci aciyo acilma olabilir mi
15 Eylül 2018 (323 puan) yorumladı
Benim de oğlum çok hareketliydi tekmeleri falan hiç eksik olmazdı kasık ağrım da çok olunca gittim açılmam vardı

İlgili sorular

0 oy
34 cevap 1,535 göst.
0 oy
12 cevap 946 göst.
0 oy
0 cevap 158 göst.
0 oy
2 cevap 374 göst.

1,512,391 soru

24,668,538 cevap

367,128 kullanıcı

...