0 oy
587 göst.
4 Kasım 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (21 puan) sordu
Meraba arkadaşlar göğsünün altında cok ağrı oluyor Normal mi sizdemi oluyormu 
Gebelik haftası 30
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetleyecek şekilde olmalıdır

3 Cevap

0 oy
4 Kasım 2020 (2,003 puan) cevapladı
Galiba dogru benimde oyle olmustu 
-Reklam-
0 oy
4 Kasım 2020 (291 puan) cevapladı
Evet bende de var
0 oy
4 Kasım 2020 (60 puan) cevapladı
Bebek buyuyo ondan oluyo normal

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 656 göst.
25 Ocak 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tugbaisa (70 puan) sordu
0 oy
1 cevap 630 göst.
14 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde CAlya (26 puan) sordu
0 oy
9 cevap 740 göst.

1,512,467 soru

24,669,497 cevap

367,178 kullanıcı

...