33 haftadayız Allah'a şükürler olsun. Ama kasıklarım ağrıyor ve bebişim sürekli bir yere toplanıp sertleşiyor. Ayrıca karnıma da acılı ağrılar giriyor, akıntımda da artış var normal mi bunlar?
1,512,564 soru
24,670,885 cevap
367,251 kullanıcı