0 oy
305 göst.
31 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (114 puan) sordu
Merhaba kızlar, cibinligi yıkayacağım. Acaba elde mi yıkasam yoksa bebegin kıyafetleri ile birlikte makineye mi atsam? Siz ne yaptınız?

3 Cevap

0 oy
31 Ekim 2020 (153 puan) cevapladı
Perdelerle atabilirsiniz yoksa da beyazlarla düşük ayarla fazla sıktırmadan yıkayabilirsiniz kırışmasın diye 
-Reklam-
0 oy
31 Ekim 2020 (490 puan) cevapladı
Elde ılıık su da yıka tak bence
0 oy
31 Ekim 2020 (1,016 puan) cevapladı
Ben kovaya su doldurdum beklettim daha sonra yikadim canm deterjan döktüm az 

1,512,182 soru

24,665,984 cevap

366,978 kullanıcı

...