0 oy
499 göst.
29 Ekim 2020 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (7 puan) sordu
Merhaba sözleşmeli öğretmenim doğumdan önceki 5haftalik iznimden çalışabilir raporu alarak 3hafta devam ettim okula, yarın çalısamaz raporu almak istiyorum sigorta yatmaya devam eder mi ,maasta kesinti olur mu bilgisi olan varsa cevap verebilir mi ?
Kapatılma nedeni: Soru başlığı konuyu özetleyecek şekilde olmalıdır

1 cevap

0 oy
29 Ekim 2020 misafir cevapladı
Normal kadrolular gibi sigorta da yatıyor normal maaşını alıyorsun sadece ek ders yatmaz
29 Ekim 2020 (7 puan) yorumladı
Teşekkür ederim, 37.hafta tekrar rapor almama gerek olmaz değil mi ?
29 Ekim 2020 misafir yorumladı
Hayır bi defa çalışamaz raporu alman yeterli doğuma kadar
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 529 göst.
0 oy
5 cevap 379 göst.
0 oy
3 cevap 371 göst.

1,512,822 soru

24,674,355 cevap

367,446 kullanıcı

...