0 oy
670 göst.
28 Ekim 2020 Hamilelikte Testler kategorisinde (27 puan) sordu

2 kere dusuk yaptim gemetik test yaptırdım sonucum cıktı ama doktor olmadigi için sonucumu alamadım ve hamileyim sanırım böyle olan varmı aranizda 

image

5 Cevap

0 oy
28 Ekim 2020 (1,346 puan) cevapladı
Hamilesin ama daha çok yeni gebeliğin kan testi ver cnm
-Reklam-
0 oy
28 Ekim 2020 (497 puan) cevapladı
Hafif var gibi ama emin olamadım canım bence bir kaç gün sonra tekrarla testi kesin olur sonucun hem varsa eğer hayırlı olsun
0 oy
28 Ekim 2020 (764 puan) cevapladı
Bence hamilesin bende ilk gebeliğimi böyle öğrenmiştim. Ama yinede emin olmak için tahlil ver. İnşallah gönlündekini yaşarsın :) 
0 oy
28 Ekim 2020 misafir cevapladı
Kan testini bekle inşaAllah
0 oy
28 Ekim 2020 (4 puan) cevapladı
Canım varda daha çok erken bunu adet gününden önce yaptıysa daha yumurtlama günün gelmedigi için silik çıkmış 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 102 göst.
0 oy
3 cevap 355 göst.
0 oy
2 cevap 502 göst.
0 oy
1 cevap 268 göst.

1,512,747 soru

24,673,231 cevap

367,383 kullanıcı

...