0 oy
510 göst.
26 Ekim 2020 Doğum kategorisinde (65 puan) sordu
Kızlar merhaba 1 hafta önce 2 cm açıklığım var demiştim 20 Ekim Salı günü kızım dünyaya geldi sezaryan oldum maalesef normal için yeterli şeyler yoktu sormak istediğiniz bişey varsa yardımcı olabildiğim kadar olurum

3 Cevap

0 oy
26 Ekim 2020 (275 puan) cevapladı
Kaç haftalikti dogdunda ve kilosu ne kadardı cnm sağlıkla büyüt ins bebisini neden sezaryan yaptilar
26 Ekim 2020 (275 puan) yorumladı
Hmm çok geçmiş olsun cnm güle güle büyüt
26 Ekim 2020 (430 puan) yorumladı
Alttan hiç bakılmadı dimi canım. Direk ultrasonda bbeek makat geliş durunca sezeryana mı aldılar
26 Ekim 2020 (65 puan) yorumladı
Aminnnn
26 Ekim 2020 (65 puan) yorumladı
Hayır canım ben normal doğum için gittim açıklığıma baktılar sürekli ama olmadı evet son anda çatıda kalmış doktor öyle dedi
26 Ekim 2020 (430 puan) yorumladı
Hımm geçmiş olsun zor bi doğum olmuş. Rabbim hızlı toparlanmanı nasip etsin
-Reklam-
0 oy
26 Ekim 2020 (215 puan) cevapladı
Allah analı babalı büyütsün hayırlı evlat eylesin Rabbim inşallah sütün bol olsun
26 Ekim 2020 (65 puan) yorumladı
Amin cümlemizinkini :)
0 oy
26 Ekim 2020 (457 puan) cevapladı
Oyyy hosgelmis yavrum allah anali babali buyutsun sağlıklı hayirli evlat olsun yavrum
26 Ekim 2020 (65 puan) yorumladı
Amiiin :)

İlgili sorular

0 oy
22 cevap 893 göst.
0 oy
1 cevap 209 göst.
29 Nisan 2025 Doğum kategorisinde AnneRS (467 puan) sordu
0 oy
1 cevap 159 göst.

1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...