0 oy
325 göst.
22 Ekim 2020 Hamilelikte Testler kategorisinde (4 puan) sordu

Merhabalar ben ayın 2 sinde adet oldum vücudumdaki hisler hamileymişim gibi beni düşündürüyordu karnımdaki şişlik hissi kasıklarımdan belime doğru vuran ağrı sürekli mide bulantısı gibi aniden gelen gegirme gibi merakımdan dayanamayıp adetime bir hafta kala test yaptım ikinci çizgi silik çıktı acaba gebemiyim Testin yanıltma payı varmıdır yaptığım testin fotosunuda atım bakarsanız sevinirim 

image

image

Gebelik haftası 4.haftaya girdim
Kapatılma nedeni: Soru tekrarı

2 Cevap

0 oy
22 Ekim 2020 (1,895 puan) cevapladı
Kan testi ile kesinleştirmeniz lazım. İdrar testine göre şuan hamilelik var gibi gözüküyor ama kesin hamilesiniz diyemeyiz. Kan testi yaptırın umarım hersey gönlünüzce olur 
-Reklam-
0 oy
22 Ekim 2020 (575 puan) cevapladı
Adetten önce yapılan testlerde yalancı pozitif riski çok yüksek üzülmemek için en garantisi kan vermek 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 318 göst.
0 oy
2 cevap 466 göst.
0 oy
12 cevap 1,076 göst.
28 Haziran 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde Hebunyentar (14 puan) sordu

1,512,510 soru

24,670,106 cevap

367,209 kullanıcı

...