0 oy
463 göst.
22 Ekim 2020 Hamilelikte Testler kategorisinde (4 puan) sordu

Merhabalar ben ayın 2 sinde adet oldum vücudumdaki hisler hamileymişim gibi beni düşündürüyordu karnımdaki şişlik hissi kasıklarımdan belime doğru vuran ağrı sürekli mide bulantısı gibi aniden gelen gegirme gibi merakımdan dayanamayıp adetime bir hafta kala test yaptım ikinci çizgi silik çıktı acaba gebemiyim Testin yanıltma payı varmıdır yaptığım testin fotosunuda atım bakarsanız sevinirim 

image

image

Gebelik haftası 4.haftaya girdim
Kapatılma nedeni: Soru tekrarı

1 cevap

0 oy
22 Ekim 2020 (10 puan) cevapladı
merhaba canm ben adetime 6 gun kala hamile oldugumu ogrendim senin testte de cizgi gorunuyor sen ya testi tekrarla yada beta tahlili ver
22 Ekim 2020 (4 puan) yorumladı
Allah ın izniyle yarın hastaneye gidip dediğin gibi test yapim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 317 göst.
0 oy
2 cevap 465 göst.
0 oy
12 cevap 1,076 göst.
28 Haziran 2022 Hamilelikte Testler kategorisinde Hebunyentar (14 puan) sordu

1,512,514 soru

24,670,162 cevap

367,210 kullanıcı

...