0 oy
364 göst.
21 Ekim 2020 Doğum kategorisinde (580 puan) sordu
kızlar bugün 2.kez alttan muanem oldu gündüz gibi aksam üzeri bes bucuktan beri kan geliyor sümüksü veya kahverengi yada kırmızı halen durmadı hep geliyor akıntı yani kücük büyük yada parça merdiven inip çıkıyorum midem bulantısı var hafif bel ağrım var kızlar yürüyüşe çıkcam sizce bu kadar akıntım durmadan gelmesı normalmi
Gebelik haftası 38+2

1 cevap

0 oy
21 Ekim 2020 (1,753 puan) cevapladı
Bir acile gitmende fayda var
21 Ekim 2020 (580 puan) yorumladı
doktor leke gelmesi normal dedi sancın 3-5 dakıkaya ındıgınde gel veya suyun geldiğinde dedi :(
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 194 göst.
0 oy
20 cevap 2,896 göst.
0 oy
3 cevap 452 göst.
6 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ayse3535. (111 puan) sordu

1,512,521 soru

24,670,309 cevap

367,215 kullanıcı

...