Canimm bol çikolata ye meyve suyu iç ben her gittiğimde yerdim içerdim oynardı ama detaylida unuttum şansa hareket etmedi hiç arkasınıda döndü foto alamadım çok şükür sıkıntısı yoktu ama o güne özel renkli foto isterdim
1,512,782 soru
24,673,779 cevap
367,418 kullanıcı