Valla benim hamilelik boyunca ağrılarım da oldu geceleri zaten 2 defa kalksam şükrediyorum öyle fazla hele artık 37. Haftadayım sabahları kütük gibi uyanıyorum
1,512,638 soru
24,671,623 cevap
367,288 kullanıcı