Selam kızlar Bisey soracaktim size Cuma günü değerim 378 di bugün tekrar verdim >1000 yazıyor normalde 1200-1400 gibi bi değer olması gerek yuksel8s normal mi sizce aranizda boyke olup sağlıklı gebeliği olan oldu mu ? Ilk gebeligim kimyasaldı o yüzden korkuyorum biraz
1,512,340 soru
24,667,970 cevap
367,100 kullanıcı