Arkadaslar bugun rahatsizlandm gece kalktm ayiptr soylemesi kustm ve ishal olmusm..ishal dogumn baslangici diyorlar oyle mi ??
Kaldigim yer bide serin pencere acik yatmistm üstmsm de olabilir
Yardimcibolabilirmsnz??
Bende de ishal başlamıştı 4 gün sonra doğum yaptım bebek iyic3 aşağa yerleşince bağırsaklara çok baskı yapıyormuş buda ihalede neden oluyormuş diye duydum
1,512,402 soru
24,668,651 cevap
367,141 kullanıcı