Hadi hayırlısı InşaAllah.Kolaylıkla sağlıcakla çıkarsınız.Ben de 39+4 oldum.Yoklamaya başladı sancılar.Bakalım hayırlısı
1,512,748 soru
24,673,334 cevap
367,397 kullanıcı